Subject: Sissetulnud kirja registreerimine DELTAs
From: "Anna Kalinina" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 09:18:04 +0300

Tere!

Palun registreerida manustatud kirja Deltas ja täitja määramiseks edastada
Ida RO osakonnajuhatajale Marje Muusikus.

Lugupidamisega

Anna Kalinina

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Ida regionaalosakond

Narva esindus

LAUATEL | MOBTEL 505 3776

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Subject: NSTK eelarvamus
From: <[email-masked]>
To: "Anna Kalinina" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 22:33:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadan Teile aadressil M.Maslovi 3a, Narva asuva hoone teise korruse osa 
ümberehitamise skeemi.

Soovime ümberehitatud ruumides osutada asendushooldusteenust 4-le 
erivajadustega lapsele ning pärast tööde lõppemist taotleme selleks 
tegevusluba.

Paluksin Teil avaldada eelarvamust ruumide ümberehitamise kehtestatud 
nõuetele vastavuse kohta , et tööde käigus oleks meil võimalus Teie 
ettepanekuid ja märkusi arvesse võtta.

-- 

Lugupidamisega

Tatjana Stolfat

Narva Sotsiaaltöökeskuse juhataja

357 7015

[email-masked] <mailto:[email-masked]>